.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 1 شنبه

* دومين زن شيعه در بحرين به شهادت رسيد. به گزارش شيعه آنلاين از منامه، خانم "جواهر عبدالامير كويتان" صبح ديروز پس از حدود يك ماه كما، به شهادت رسيد. وي حدود يك ماه پيش توسط نيروهاي امنيتي رژيم بحرين كه از سوي اشغالگران عربستان سعودي حمايت و پشتيباني مي‌شوند، در دانشگاه مورد ضرب و شتم شديد قرار گرفت و به كما رفت. پزشكان بيمارستان "سليمانيه" بحرين تشخيص داده‌اند كه خانم "جواهر عبدالامير كويتان" بر اثر خونريزي مغزي به شهادت رسيده است. قبلاً نيز خانم "بهيه العرادي" پرستار بحريني كه در "منطقه قدم" مجروح شده بود، دچار مرگ مغزي شده و حدود دو هفته پيش به شهادت رسيد. وي از ناحيه گردن مورد اصابت گلوله جنگي قرار گرفته و به بيمارستان نظامي منامه منتقل شده بود. درحال حاضر بيش از 30 زن بحريني در زندان‌هاي اين كشور به سر مي‌برند و تعدادي از آنان نيز به طور محرمانه توسط اشغالگران عربستان به سرزمين سعودي برده شده‌اند.
* مقر اصلي گروهك منحله كومله توسط نيروهاي مردمي كردستان عراق در شهر سليمانيه محاصره شد. به گزارش تابناك به نقل از خبرگزاري فارس ديروز صدها تن از مردم شهرك "زرگويز" از توابع استان سليمانيه در اعتراض به غصب زمين‌هاي كشاورزي خود از سوي حزب منحله "كومله"، اردوگاه و دفتر سياسي اين حزب را محاصره كردند. آنان از ورود وخروج فريب خوردگان اين حزب جلوگيري مي‌كنند.
* سخنگوي وزارت خارجه آمريكا با متهم كردن ايران به كمك به دولت بشار اسد براي سركوب اعتراضات ضد حكومتي در اين كشور گفت: شواهد معتبري در اين زمينه وجود دارد كه واقعاً نگران كننده است. مارك تونر افزود: اگر دولت دمشق براي كمك دست به سوي ايران دراز كرده است، پس نمي‌تواند از اصلاحات در سوريه سخن بگويد. بلافاصله پس از اظهارات سخنگوي وزارت خارجه امريكا، يك مقام وزارت خارجه دولت سوريه در تماس با خبرگزاري فرانسه، اتهامات وي را رد كرد و آن را بي‌پايه و اساس دانست. اين مقام دولت سوريه گفت: اگر وزارت خارجه امريكا مدركي در اين زمينه دارد، آن را ارائه دهد. در همين حال، روزنامه امريكايي وال استريت ژورنال به نقل از مقامات امريكا ادعا كرد، ايران تجهيزات امنيتي در اختيار دولت دمشق قرار مي‌دهد و همچنين به كنترل و بازداشت معترضان با استفاده از تلفن‌هاي همراه، ارسال پيامك و اينترنت كمك مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.